疯帽家的爱丽丝兔

难得剪了个肉w,拖来这里也放下w

剧情看简介,BGM看标题

渣剪,调色废,抠图废

其实歌词还是蛮搭的,但是我肝不动歌词了

贴下歌词:

Adonis baby

完美宝贝

Jumping frames in strobing light

光影闪烁

Fingertips drip down my spine

指尖划过脊柱

Cruel desire, danger in our consequence

欲望可怖,终将毁灭

You look my way and I lose my

你瞧我且迷失

Hey, you wanna rule the world?

嗨,你想掌控这世界么?

Outlaw love, make you lose control

禁忌之爱 让你失控

Hey, hey, boy you got me like whoa

嘿嘿,帅哥,你好让我心疼。

White hot, adrenaline baby

奶油 火辣 荷尔蒙甜心

In my veins, you got me praying

在我血中,你让我索求

Whoa, whoa, whoaaaa

哇 哇 哇...

My pretty blue lips begging

我性感的嘴唇在索求

Take me, I need you in my bloodstream

来吧,我要你融进我血

Hold me, break me,

玩我,玩坏我

My breath is for holding, overdose me

我大声喘气,就要窒息

I need you in my bloodstream

我要你融进我血

Hold me, break me, break me

玩我,玩坏我,玩坏我

评论(6)
热度(57)

© 疯帽家的爱丽丝兔 | Powered by LOFTER